Странице

среда, октобар 26

TRUDNICE

Ne, nisam mogla da odolim. Moram, za pocetak, da posvetim jedan post trudnicama. Mozda sam nostalgicna... Bila sam srecna i vesela trudnica, i buckasta. Sama cinjenica da nosite maleno bice u sebi vas cini posebnom. Nekako sam i danas osetljiva na trudnice. Sve su nekako slatke i zrace posebnom lepotom. I cini mi se, bilo sta da me neka od njih zamoli, ne bih mogla da odbijem. A kazu, da se trudnicama nista i ne odbija. Prosla su ta vremena kada su trudnice nosile pantalone na tregere i skrivale se iza velikih dukserica i haljina. Evo dokaza da i one mogu biti sredjene, sik, moderne i lepe.. Nekoliko ideja... vrlo jednostavnih i udobnih...
Uzivajte u vasoj trudnoci! Spavajte, setajte, citajte, kupite po nesto za bebicu ako niste sujeverni (da se nista ne kupuje pre porodjaja), uzivajte svaki dan jer posle vas ceka igranka bez prestanka. A ja sam imala igranku i pre porodjaja, jer, zadnja dva meseca trudnoce i mesec i nesto posle toga-bilo je bombardovanje.
Evo jednog interesantnog linka za trudnicke stvari http://www.luvinthemommyhood.com/2011/05/maternity-sewing-tutorials-roundup-2011.html I jedna interesantna haljina

Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments