Странице

четвртак, новембар 24

MODA ZA PONETI 2007


Prva "Moda za poneti" ikada!
Ovo su, ne bas reprezentativne slike prve Mode za poneti na Kalemegdanu
u Kazamatima, na kojoj sam imala cast da ucestvujem.
Slike su prilicno lose ali ipak govore vise od reci.
Tako je sve pocelo...

Bilbord na ulasku

Spisak ucesnika medju kojima sam i ja...

Ulaz u Kazamate...

Moje majice


Jos neki od ucesnika ...


Ipak guzva...

Slike sa neta





I tako je, drage moje (a mozda i dragi moji) izgledala, ja mislim,
prva izlozba handmade stvari kod nas (ispravite me ako gresim), koja
se, doduse trebala desiti i ranije, ako se ja pitam. Pocetak
jednog novog doba za sve kreativce-one kojima je to zanimanje,
one kojima je to samo hobi i one strastvene kojima
to nije glavno zanimanje ali je mnogo vise od hobija!


Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments