Странице

четвртак, новембар 24

MODA ZA PONETI 2009


30. Maj 2009, Moda za poneti, KC Grad

Pripreme ...








Ja i moje



To je za sada bilo sve od mojih "Moda".
Nadam se da ce mi vreme dozvoliti jos
ovako divnih izlozbi...
I, izvinjavam se dizajnerima accessoara koji su izlagali
na spratu, a ja nisam stigla da ih "uslikam".
Upravo je u toku konkurs za Novogodisnju modu
koja ce se odrzati 9, 10. i 11. decembra.
Ko zeli da se prijavi moze to uciniti ovde:

A evo kako je bilo na poslednjoj Modi, novembar 2011
i to bas na spratu.


2 коментара:

  1. bas su ti dobre slike, bila sam na Modi par puta i bas sam odusevljena i zelim i tebi da ponovo izlazes. Ovih dana pravim rajfove za kosu, dala si mi super ideje! Hvala

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na posjeti!!!!
    Krasnih stvari ima za pogledati na tvom blogu..
    A što se tiče tvog pitanja za peglanje transfer slike, pravo da ti kažem ,neznam za to, ja nisam koristila peglo...
    Pozdrav.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments