Странице

уторак, децембар 20

DOCEK 2012 II






Hmmmmmmmmmmmmmm, uvek mozete obojiti staru haljinu!
Hmmmmmmmmmmmmmmmm, to ce super izgledati!
Mislim, zasto bi žena tražila materijal koji i ovako
nema šanse da nađe, nema vremena, boje koje su u
našim glavama nisu kao one u izlozima, još ako
volimo, a volimo, da budemo posebni i da imamo
nešto specijalno na sebi..moramo uposliti svoje ruke..
Za maštovite, ovo je, verovatno glavna opcija...
ne znam da li se uopšte razmatra kupovina...
Danas to nije tako interesantno kao stvaranje!

Najlakša varijanta
Flomastere u ruke! Posebno ako je, jel, haljina
Black&White!




Ni ova varijanta nije tako teška.
Treba samo da skakućete oko svoje ose...




 Kod ove varijante treba da skukucete gore dole


Za ovo treba da imate talenta za zamahivanje


Ovako ja to radim...mada, omašila sam temu skroz
ovo nije haljina za novogodišnju noć! Malo sam se
zanela.. sorry...Mada, da imam ovakvu belu
haljinu sigurno ne bi ostala "čista",
 kao što nijedna moja bela majica
nije "čista".



Jeste, slažem se, samo meljem i planiram. Slažem se i previše
sa vama. Ali biće, polako...tražim materijale...
Dakle, vratimo se temi. Treba samo pola sata da skakućete
oko svoje ose ili gore dole i imaćete sasvim unikatnu stvar.
Uzbuđenje je još veće jer sto posto nećete znati šta će
biti na kraju! Ne, nisam ironična oko ovog skakutanja,
potpuno sam ozbiljna. Za dobru šarenu haljinu potrebno
je malo gimnastike...Ako neko stvarno ovo proba
(pre mene) neka pošalje slike! N.






1 коментар:

Lovely comments