Странице

понедељак, јануар 30

MY MISSONI



Hocu i ja Missoni!
Pa hocu, sto da ne. Odavno planiram ovaj zahvat i nikako,
i nikako...E, u subotu sam sela i odradila.
Zadovoljna sam. Samo treba dobro da se prepegla.
Ovu saru mozete odstampati, naravno, i dodati i na
druge delove garderobe...Mozete ukrasiti vasu majicu ili
suknju, torbu, cak i pantalone, ko voli...Ja za sada samo
na suknji koju sam sasila jos proslo leto, pa eto,
da ne bude "prazna".
Prvo sam uradila graficko resenje ne bi li videla
kako to uopste izgleda i koje cu boje koristiti.



Zatim sam napravila pripremu u odgovarajucoj velicini.

Pripremanje belog materijala tj. glatkog pamuka
na kome se najbolje stampaju, a i vide boje.



Prvo plava boja


Pa zatim kombinacije

I... voila!



Ne izgleda lose
Dzep na suknji




1 коментар:

Lovely comments