Странице

петак, јануар 13

ZIMA JE ...



Dobro jutro, dobar dan! Nekom jutro, nekom dan!
Ja sam se jutros zaledila dolazeci na posao. Rukavice
su ostale u drugom kaputicu, nisam obukla rolku negoo
bluzicu i pritiskala sam onaj sal uz sebe. Ne volim zimu!
Posebno zimu bez snega. Nema one carolije! Nije je bilo
ni za Novu godinu! Tek dve tri pahulje!
Razmisljala sam i jos nisam nacisto da li blog cine samo
lepe fotografije? Razmisljala sam da li je dovoljno da
samo naslozim fine stvari u jednu sliku i postavim post.
Razmisljala sam da li je to sve? Ne znam odgovor.
Valjda zavisi od ukusa i ko sta ocekuje. Ipak, ponekad
nadjem stvarno lepe fotografije koje mi se mnogo svidjaju
pa sam resila da ih podelim sa vama! N.






I hit sezone!












Takodje HIT sezone! I to handmade!






















A ovako cu ja na leto
Bice toplo, lepo, bice U BOJI!






Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments