Странице

уторак, фебруар 14

DANAS





Sta da vam kazem, ne zavidim nikome ko je sada napolju,
mada je danas daleeeko toplije nego poslednjih dana.
Imam osecaj da je subota jer sam radila skraceno, a i
ne radim do ponedeljka. 
Deca su kod tetke, ocekujem da se vrate i da prekinu 
ovu tisinu, savlada me umor  ali morala sam sa vama
da podelim ovaj momenat dok petljam po internetu
svasta gledam i svasta trazim...I nadjoh ponovo nesto
sto moram da podelim sa svima, a to je ovaj sajt koji
je veoma kreativan i poucan za decu.
Pa, eto, ako imate vremena igrajte se i pravite sa
vasom decom ili za neku dragu decu
I, evo, nesto i ZA DANASNJI DAN!
SRECAN VAM DAN ZALJUBLJENIH!


P.S.
E, pa bas danas, na dan zaljubljenih ja sam
odstampala ovo pink srce. Planiram i planiram
vec nedeljama i bas se pogodilo da ga danas
odradim. Ima li ta koincidencija neko
skriveno znacenje?


A moja drugarica nosi decaka, evo danas sam saznala. 
Sve oko nas su devojcice...Sve te slatke, pufnaste, sljokicaste,
roze, ljubicaste stvarcice, karnerici, dzemperici, mantilici...
obozavamo i navikle smo, pa zato je verovatno i moja prva 
misao bila, moram priznati... majice za decake... 
Brojevi, autici, crtani junaci,
plavo, zeleno ... Prolete misao
k`o munja u sekundi. To je prosto jace od mene.
Jedva cekam da krenem.
Gnjavim. Znam. Sta cu. N.

I, 
jos
jedan
slatkis




Ako niste zaljubljeni jedan savet - Pazite sta zelite, mozda to i dobijete!




2 коментара:

  1. Jaoo što je kjut srce :) I čestitaj drugarici ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala hvala..mada se ne vidi bas sve, u pitanju je asimetricna bluzica..meni se nekad nesto podrazumeva, a vama ne, naravno, a ja zaboravim da pomenem..ih..sta cu..bice slika..a i majica sa tim srcem u vise boja, to mi se sad bas svidja. pozzz

      Избриши

Lovely comments