Странице

уторак, фебруар 7

Measurements



Vazno je. Kako nije vazno. Ako hocete nesto da sijete bez
snita, koristeci nacrte koji se nalaze na mom blogu, ili, naletite
na neki lep model koji je, osim slike, prikazan i sematski,
svakako morate dobro da se premerite pre pocetka sivenja.
Da napravite sami snit, mozete koristiti papir za snitove koji
ima u skoro svim knjizarama i veoma je pristupacan, a ako
nemate vremena da odete do knjizare, sasvim lepo ce koristiti
i obicne novine. Provereno. 
To je kljuc cele USPESNE akcije.
Ovo su mesta na koja morate obratiti paznju.
Naravno, zavisi sta sijete.
A kada lepo uspete u svojoj akciji, pa gde ce
vam biti kraj. Zarazicete se. Sto posto! N








Takodje mozete pogledati blog
Sve o sivenju gde je sve to tako lepo objasnjeno
kako se uzimaju mere, da se ja ne bih ponavljala.

MEASUREMENTS
Za pocetak, preporucujem vrlo jednostavnu tuniku.






5 коментара:

  1. Bravo Nato ovo mi je trebalo. Super je. Citas mi misli

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam da li sam ti rekla, da sam letos sebi, PRVI PUT U ŽIVOTU, sašila haljinu! Bilo je muke, po Burdinom kroju. Šila sam i pantalone i suknje, ali, haljina je bila najteža. No, sa voljom sam je radila. Ako te ne mrzi pročeprkaj kod mene septembar, fotke iz Egipta, haljina je plava na tufne. Za moje godine, super!
    Svaka ti čast, što se i ti baviš šivenjem. Vrlo kreativno! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Da uzvratim posetu ,da kažem da sam dolazila i ranije ,dopada mi se blog ,ima lepih i korisnih postova ,sve najbolje u daljem radu .

    Pridružiću te mom blogroll-u,pozdrav

    ОдговориИзбриши

Lovely comments