Странице

уторак, април 10

I LOVE TO DANCE


Dobro jutro, dobar dan a nekima i dobro vece! Od jutros mi se mota tuzna misao po glavi a to je
da sam dobila dve haljine pre 20-ak dana i JOS UVEK ih nisam probala! To je stvarno tuzna misao.
Ali ovaj post je posvecen lepim stvarima, a mi treba i da tezimo da nadjemo vreme za lepe stvari.
U aprilu, tacnije 2. aprila je bilo skolsko takmicenje u plesu. Moja mladja cerka ide na ples u skoli,
koji vodi PK "Vracar". Odemo mi, pomalo neobavezno, potcenjujuci malo te skolske aktivnosti,
medjutim, ja sam se odusevila. Kako ja u sebi znam da igram! Sve mi igra dok dve teske noge
stoje u mestu. Ali zato to nije tako sa mojom cerkom. I evo nekih utisaka, ne bas najkvalitetnijih
slika, ali sta cete, mama MORA da slika. Jos mi je jedan decko rekao - Nemojte sad da slikate,
samo probaju, istrosicete memoriju. Ja, kao prava beogradska seljanka mu kazem poluironicno -
Nee brini ti nista. Ne zna on kako majke znaju da se obezbede sa memorijom. Ali se ispostavilo
da je decko u klubu, nastupa, takmici se, bio je sudija. Pa se moze reci da ima iskustva i oko
memorije, gledano sa te strane. Dakle ...
Naravno, moja cerka je sa ovim pink kicankama u kosi.





Ovaj momak je sudija, pa misli da moze da stane kako hoce (jos je proba) dok mi slikamo nase princeze. Pomeri se, covece, hvatam momenat! Brisi! Da, on mi je rekao da cuvam memoriju.






 Neizvesnost u magli

Mama je odletela preko sale da stigne da uhvati momenat primanja medalje, ali opet u magli
 Radost



I jos malo atmosfere sa takmicenja











I to nije kraj...Priredba se zavrsila u 18 00, a polaganje na aikidu je imala u 18 30, pa smo bukvalno
odjurili na polaganje, a zatim i na trening. Pratite pink kicanke




Trening pocinje razgibavanjem i odredjenim vezbama, zatim trcanjem nekoliko krugova dok usput kada trener kaze legnu na ledja, pa ustanu i nastave da trce.  Zatim legnu na stomak, ustanu pa nastave da trce. Vise od pola sata traje zagrevanje i trcanje, a zatim ucenje i vezbanje tehnika. Moram reci da su treneri fantasticni i predani, obracaju paznju na pojedinca, uce ih postenju u borbi i postovanju. A sto se tice fizickog vaspitanja u skoli, to je mnogo lako posle ovakvih treninga. Tako kazu deca.



Svaka cast mom malom srcu koje je izdrzalo svih 3 sata neprekidnog skakanja.
Ivana, ljubavi mamina, sva ti cast! I cestitam ti!

4 коментара:

  1. Svaka cast maloj imenjakinji :)) Ples je najbolji nacin da kicma ostane zdrava i prava (to iz iskustva:)) Priznaj da si joj namerno stavila roze pompone u kosu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, pa tvojoj imenjakinji nista ne mozes namerno da stavis ili nametnes. Ona sama bira sta ce da nosi i to odavno, veruj mi. Tako malo, a tako svojeglavo. Ali, da, ja bi joj namerno stavila. Pokusavam ja da joj nametnem nekad nesto ali ona ipak na kraju izabere sta ona hoce i tu je kraj. U svakom slucaju hvala puno!

      Избриши
  2. Jao, pa ja sam trenirala realni aikido 5 godina, stigla do crnog pojasa, i ludak odustala :(

    ОдговориИзбриши

Lovely comments