Странице

четвртак, мај 3

VOGUE `90



N o s t a l g i j a 
Nostalgija - ne samo prema muzici 90-tih koju volim cesto da slusam,
vec i prema mnogim drugim stvarima.
Moj VOGUE iz septembra 1990 godine jos uvek skuplja prasinu, ne da mu se
da se odvoji od mene nikako. Ponekad, kada imam vremena, a to je sve redje,
volim da ga prelistam i uzivam. Evo, prelistajte sa mnom
par stranica. Kako je to izgledalo pre, ko bi rekao, 22 godine.
Ne vidim da sad ne bi moglo da se nosi ono sto su ponele Tatjana, Kristi, Niki, Linda...














 A mirisne stranice i dalje mirisu, verujte.


















 






3 коментара:

  1. Jao, baš mi je drago da si podelila ovo sa nama :D
    Sve bi ovo moglo opušteno da se nosi i sada, ionako se moda samo vrti u krug :D

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam stare časopise! Čak sam imala i ovaj parfem Giorgio Beverly Hills:)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala devojke, imam ja jos toga... Imaju neku car ti stari casopisi ...

    ОдговориИзбриши

Lovely comments