Странице

петак, април 19

DIY PRINTING ANIMAL


Pa eto, petak popodne. Konacno. To mi je omiljeni deo cele nedelje
iz prostog razloga sto smo najopusteniji upravo petkom popodne.
Niko ne brine o domacem i o skoli, o ustajanju i svim ostalim
stvarima. To krecemo od subote ujutru. I eto, mogla bi sad nesto
pametno da radim, a NE MOGU, ne da mi se... Mislim da je
najbolje da napravim kokice i uzmem daljinski! Ne vredi siliti
stvari, probala sam. Evo samo jedne slike nekih broseva koje
spremam za izlozbu, to sam sinoc uradila i mnogo mi se dopadaju
Inace, preksinoc sam dobila mail da se ipak NE MORA lajkovati
necija slika, vezano za izlozbu, toliko o tome i o mom blamiranju
sto sam trazila lajkove. A sto su i drugi za mene, bzvz.


Slucajno sam videla na blogu moje blog prijateljice ovo britansko izdanje VOGUE i
zapazila na Beyonce ovu suknjicu. Sumnjam da cu nositi tako kratko sem
na plazu ali model mi se nesto ucini poznat pa sam pregledala svoju bazu
sa gomilom snitova i nacrta i cini mi se da sam shvatila koji je model.
Pa ko zeli-nek izvoli.



Ovako, ovaj krug u sredini predstavlja struk, uglovi su u stvari krajevi suknje,
medjutim, posto je njena suknja, da tako kazem, okrugla, nema coskove sem
tog napred, onda pretpostavljam da je secena u krug, a ostavljen taj jedan
duzi cosak. Nisam jos stigla da isprobam, neki put napravim od parceta
materijala probu i probam na lutkama, onda vidim da li sam dobro shvatila.
Inace, obim kruga koji cemo seci se dobija tako sto obim struka podelimo sa 3,14.
Cini mi se da se i iz ove suknje moze izvesti suknja koja je na Beyonce.

Oh, konacno toplo i lepo vreme, koje smo svi toliko zeleli. Slucajno sam naletela na vec
spremljen post za ovu majicu i odusevila se, ne samo sto je spremljeno nego sto je doslo
u pravo vreme i sto mi se zaista dopada taj print (ako budem zivela sto godina MOZDA
cu uspeti da uradim sve sto sam htela). Dakle, obozavam ovaj print koji sam skinula
sa majice dole prikazane i stalno gledam printove materijala iz svog ugla-da li ja to
mogu da iscrtam i pripremim za stampu? Ovo je uspelo, a dobra strana je sto uvek
mogu da uradim KAKO JA HOCU tj neke linije da dodam ili izostavim (Yes?),
sto vam onda daje jos vecu sirinu, vece mogucnosti ali samim tim i vece muke-
ODLUCITI I IZABRATI nesto od toga! Uglavnom, divota je kad stvarate!
Adrenalin radi svoje, a bogami i nestrpljenje. Vremenom sam naucila da budem
strpljivija jer volim dobro da uradim nesto. Nije neko hvaljenje, nego je prosto tako,
trudim se da ne bude neke greske jer me to  iznervira.

Dakle, osnovna ideja bio mi je print na ovoj bluzici kojim sam se ja vrlo rado posluzila.
Sledece sto se desava je problem-u koju boju? U stvari, u ovom slucaju, kada nije bela podloga
je mnogo lakse odluciti jer neke boje u startu eliminisete i tako ...

Majicu, naravno, unapred pripremim jer i od nje neke stvari zavise.


Zavrsena stampa, jos samo da dodam malo zelenog svetlucavog konca iz St Georga i super.

Sad mnogo lepse izgleda...i SAD se postavlja pitanje-Gde je ova majica? Da li verujete da
se ne secam da li sam je prodala ili je negde u mom ormanu? Nadam se da je kod mene!



Dilema! IZLOZBA! Za izlozbu se mora pripremiti i sve dobro isplanirati (ovde mozete videti
proslogodisnju izlozbu odrzanu na istom mestu-izlozba) i nikako nije dovoljno da se pojavite. Morate
 misliti i na torbu u kojoj cete sve poneti, ako treba prepeglati i ponovo sloziti, nabaviti ofingere ili neku podlogu gde cete slagati stvari, morate lepo sloziti, mozete zakaciti cene i imati svoje vizit kartice. Morate,
u krajnjem slucaju udobno da se obucete, ponesete vodu, mozda i nesto za grickanje jer-od
standa nema mrdanja! Naravno, sve je mnogo lakse ako niste sami. Well, will see!

KAD SMO KOD IZLOZBE EVO JOS JEDNE ODRZANE U VRNJACKOJ BANJI
NA KOJOJ JE UCESTVOVALA I MOJA DRAGA BLOG DRUGARICA NATASA
Pogledajte ovde zaista je impresivno

20 коментара:

  1. sviđaju mi se broševi i sretno sa sajmom što god odlučila:)

    sviđaju mi se majice.

    ona suknjica i meni izgleda prekratka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana.
      Jeste, suknja je prekratka, ali moze i da se produzi, sve se moze kad se hoce! Ali je bas slatka!

      Избриши
  2. Bas volim ovakve izlozbe i sto se kreativcima da mogucnost da svoj rad izloze ! Kada je ove godine izlozba, rado bih je posetila?

    ОдговориИзбриши
  3. odajem ti priznanje na domišljatosti i kreativnosti!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti, drago mi je da ti se sajam u Banji dopao. Potpuno je različit od izložbe na kojoj ti učestvuješ, ali podjednako zanimljiv,. I da ti kažem NISI SE BLAMIRALA, jer nikoga nisi primoravala da glasa za tebe, a i ako hoćeš pošteno, radovi su ti dobri i moraš da skreneš pažnju na njih. A ako se već zovemo prijatelji, onda jedan LIKE ne bi trebao da predstavlja problem. Ako misliš da si se pred nama zbog toga izblamirala, onda grešiš. Čemu služe prijatelji?

    Verujem ja u tebe i da će tamo sve biti BAŠ kako treba. Ne postavljaj sebi previše pitanja, nego se opusti i uživaj!
    A zašto da ne nosiš kratko?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno ti hvala na svemu draga moja i potpuno si u pravu-ne treba sebi da postavljam previse pitanja!

      Избриши
  5. I još nešto. Ove stvarčice jesu lepe, ali tvoje haljinice i futrole za mobilne au apsolutni hit u smislu originalnosti. ProverenO!

    ОдговориИзбриши
  6. wow beautiful my dear!!
    www.borsadimarypoppins.com

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely!!!
    Have a good week, dear!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Love this, it's so original, congrats for being so talented !!!

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter Romwe Leggings Giveaway , two winners, open worldwide until April 27th !

    ОдговориИзбриши
  10. Thank for following me, I`ll see your blog, offcourse!

    ОдговориИзбриши
  11. Ali ta suknja je savrsena i jako je zelim i ja!!
    Bas bih bila tako efektan komad koji bi se kombinovao sa puno stvari.
    Odlicna ideja za DIY.
    Hvala <3

    ОдговориИзбриши
  12. E ovo mi je trebalo! Super je ispalo!!!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Lovely comments