Странице

среда, јул 3

SUMMER SUMMER I LOVE YOU !



Bila sam malo na odmoru, stari odmor, mora da se iskoristi do kraja juna. Ja stvarno
volim da budem domacica ali ne 24/7 kao sto sam uvek kada sam na odmoru. Ali dobro.
Nasao se neki momenat i za sivenje i prepravke.
Nekada mi se sasvim slucajno nametne ideja kao sto je na pr bilo sa ove dve majice.
Potpuno neplanirano i bez namere odjednom mi se sklopile kockice u glavi i ove
dve majice tj remake ovih majica nastao je takoreci za nepunih sat vremena. Zadovoljna sam.
Malo su se neki cudili sto sam kupila ovaj materijal sa nitnama ali ja sam se samo tajanstveno
smeskala jer svakako nisam imala nameru da, nedaj boze, od toga sijem majicu ili sl. Htela
sam taj materijal za detalje.

P.S. Videla sam na majici divan natpis "Everything is SUPER". Momci iz "Razgibavanja" tj jedan
od njih je bio u majici sa tim natpisom (Mare?Dare?) i ja pomislih bas lep natpis, relativno dvosmislen.
Da li je to necija mantra... mozda? Htedoh reci, radim na tom natpisu tj majici.








Summer DIY II
Znate ono kad vise ne znate u koju kategoriju da smestite neki odevni predmet?
Nosena, malo posivela, rukavi me stezu i nerviraju..print, ok je, ali nesto mu
fali. I eto, malo sam je osvezila, i rukave sam isekla reckastim makazama.
Pa neka posluzi jos ovo leto i super.


U toj NALEPI! Radnjici mogu vam reci ima svasta. Bas se nekad iznenadim sta sve ima
i ispostavi se, he he, da imaju bas to sto meni treba!




FIVE MINUTES! DONE!





Ok, znam kakve su mi slike i to mi strasno smeta ali mi, iskreno, mnogo vise smeta kada u pozadini
vidim ormare, ves na terasi, lose tapete ili uopste neku pozadinu koja smeta ocima i nikako nije u
skladu sa fancy kombinacijama koje su na slikama. Eto zato biram belo, i ne samo zato, 
mada mi je ovde relativno lose osvetljenje. ALI, ako sve bude kako treba
uskoro cu se slikati - na talasima!
\
Volim leto! I looove summer!
/
Kisses

6 коментара:

  1. Анониман4. јул 2013. 13:17

    Obozavam ovaj oblik naocara! Suuuper post! <3

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Genije, savrsenoo ! Obe ideje mi se mnogo dopadaju !
    Pozdrav,
    Srna

    ОдговориИзбриши
  3. I love the summer!!! beautiful creations!!!
    have a good week, dear!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  4. predobre su obje:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Rihanna mi je jedna od omiljenih.Divna ideja i super sve izgleda sto smislis i ostvaris.
    Zlatne su ti ruke <3

    ОдговориИзбриши

Lovely comments