Странице

петак, август 16

FUN EVERYWHERE



Da. Tesko je pisati po ovom vremenu. Da. Tesko je da pocnete da radite posle takooo divnog odmora.
Da. Treba mi odmor posle odmora. Jos uvek traje leto i jos uvek se tako ponasam. Necu da me hvata panika od septembra, skole, obaveza...Kuliram. Kuliramo.
Nisam imala snage i vremena za blogovanje zadnjih par nedelja. Ipak, kada sam se vratila "starom
drustvu", shvatila sam da mi je nedostajalo, i da vooolim... Sto se tice kreativnog rada, sivenja i
ostalog, znajte da je to ljubav za sva vremena, da nikad necu prestati, da sam presrecna kada nesto
stvaram, cak i kada se zasitim i odmaram moje oci prate sve i pamte, ne moze se pobeci od toga.
Ljubav prema stvaranju zaista je jaca od mene. U meni tinja neka vatra kada razmisljam o necemu
sto treba da napravim i radujem se kao dete dok stvaram. Volim. To mi je, verujte, interesantnije
i vise me ispunjava od shoppinga A shopping VOLIM. Pa vi vidite.
Za one radoznalce (prepoznace se) obavestenje about quitting smoking-iskreno-zapalim po neku.
Na moru sam zapalila dve cigarete za 12 dana, a onda sam se vratila u Beograd i u meni je pocela
da se smenjuje plima i oseka, tako ja to gledam. I kada je plima ja bi da zapalim, a i kada je oseka
ja bi opet da zapalim cigaretu jer onda se vidi sav sljunak. Iskreno. Ipak, naucila sam da se kontrolisem
tako da zapalim jednu-dve cigarete dnevno, ili nekoliko dana ne zapalim. Zelim da budem slobodna,
necu tome vise da robujem. Sta reci, vreme ce pokazati ali zaista ne zelim da se vratim na staro.
Znam, znam, najbolje je prestati skroz..znam...sve znam...ali ne mogu neki put...
Jos malo vetra u kosi.....









Obozavam ovu diy majicu i bas je slatko nosim. Totalno sam zaboravila da se ispod
ovog divnog cveca, u stvari, nalaze neke neidentifikovane fleke. Na ledjima, da ne pricam, sta je bilo.
Neke cudne sive strafte, uopste ne znam kada se to desilo. Uglavnom, vazno je da smo mi nasli
resenje i zaista obozavam ovu majicu (SADA obozavam ovu majicu). Materijal na kome se nalazi
ovo cvece je, mogu vam reci, TESKA sintetika i nisam ga ni kupila da bi ga koza dodirivala jer je
zaista 1000% sintetika, vec sam ga kupila upravo za secenje ruza mada tada jos nisam znala gde
ce te ruze biti. Sada sam zadovoljna. Bilo je jos slika ovog i jos nekih tutorijala, medjutim, pre
polaska na more izgleda da smo izbrisali slike sa kartice tako da mi ne zamerite ako fali neka
slika tutorijala.......





Aaaaand....














4 коментара:

  1. Svaka cast za prestanak pusenja,nadam se da ces istrajati.. :) Ja nisam razmisljala o prestanku, ali sam smanjila i pocela sam da pusim slabije. :) I super mi je fora ovih ukrasa na nogama.. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. dakle, TO ti radiš na plaži? haha, prava si krafterica, nema kod tebe ni 5 minuta odmora od kreative :)) samo tako naprijed!
    sviđa mi se tvoja majca, ali su mi u oko upale tvoje traper hlače :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe fotografije, vidim da kreativac ne može mirovati ni na moru. Nemam reči za ukrase na nogama, nasmejala me fotografija sa torbom punom vunice:)) Majica je pun pogodak. Puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments