Странице

уторак, мај 6

SPRING&ORANGE LOVE


Dobar dan i punooo veselih pozdrava od Outbox-a! Kako dodje maj, poludim
skroz. Valjda zato sto sam rodjena u maju. Mora da ima neke veze.
Sta se kod nas desava? Zvanicno-ili u praksi, jos nista mnogo ali u mojoj glavi
sve je ubrzano i isplanirano. Puno sivenja, slikanja na tekstilu, sivenje haljine
za maturu moje cerke i nadam se-pripreme za more.
Ako je neko video, pre par postova stampala sam banane na tekstilu za torrbu,
ovaj put su to pomorandze... Ima malih greskica ali ja to opravdavam neravnim
tkanjem na materijalu. Bice super za leto.
Ovako bi to trebalo da izgleda (vidi ceo post).

A sada - O R A N G E


Evo ko je meni pomagao i ko mi UVEK rado pomaze.


Nista ne bacam...za svaki slucaj. Tako je bilo i sa gumenim dusekom
za vodu, za plazu, za more, za Adu... kako hocete. Evo jedne ideje
kako da iskoristite stari (citaj: nov ali brzo probusen) dusek.
Imam i pink dusek (jupiii) i izgleda da je probusen (jeee).




Jos malo narandzaste NIKOME nece smetati. Tako je topla i vesela!

Bella Pilar, offcourse.


Nemam pojma zasto ali mnogo mi se dopada ova torba pa sam iskoristila
svoju prednost (mogu vam reci da je koristim svakog dana) i iscrtala sablon
koji se moze koristiti i za bojenje na tekstilu ali i za sivenje. Takodje se moze
uvecati i smanjiti koliko nam je potrebno. Jupiii...Postavicu sutra PDF.



Moja draga, lepa, prelepa, divna i najdraza narukvica na svetu.
Rastegljivi konac je pukao jos prosle godine tako da je od tada
nisam ni nosila. I konacno je, pre neki dan, dosao dan da je obnovim.
Kupila sam rastegljivi bezbojni silikonski konac i ponovo provukla
sve delove. Volim je, stvarno je volim. Nije samo zato sto mi je muz
kupio pre par godina (sutra nam je 14 godina braka!!) nego je nekako,
ne znam, bas divna, jako sam vezana za nju. I kad je nosim stalno je posmatram
kako izgleda na ruci.


I jedan, takodje narandzasti model

Lutke za sivenje nama cesto sluze i kao vesalica za stvari, nakit
pa i za slusalice. Draga moja, koliko te volim!

Uzivajte u prolecu bez obzira na vreme!

10 коментара:

  1. Анониман6. мај 2014. 12:50

    Volim narančastu, super ideje.

    ОдговориИзбриши
  2. Narandzaasta je boja zadovoljstva :)) Srecna godisnjica i rodjendan u najavi!!

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, pomorandžica je super, isto kao banana, možda i bolja! Baš mi se sviđa tako uokvurena u kvadrat :)

    ОдговориИзбриши
  4. narandže su ti ispale odlično!
    pomoćnica je znači dobro odradila svoj posao :)

    ОдговориИзбриши
  5. I meni je godisnjica braka u maju,delim sa tobom ljubav prema ovom mesecu,a najvise uzivam u mirisu bagrema ,samo sto se ne oseca do Beograda :)))Sve je kod tebe zanimljivo kao i uvek,veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  6. Koje sve ideje uz narandjasu, prost da ne poverujem.
    Print orandzade me je odusevio.Bas je cute imati ga tako retro na necemu :)

    ОдговориИзбриши
  7. koliko kreativnosti na jednom mjestu! i ja volim narančastu...a onaj ukras za stopalo super izgleda...što to sve neće pasti na pamet:)

    a tek torbe! divne su! divne!

    sviđa mi se narukvica i meni su nešto drage stvari koje sam dobila od dragog.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments