Странице

петак, децембар 12

DECEMBAR



Pa sta ima novo? I svasta i nista. Ko me prati na Facebooku jasno mu je gde
sam i sta sam. I zato prilazem kratko obavestenje sta ceka one koji su zainteresovani
za snitove. Bice tu i nekih torbi osim haljina i bluzica. Zato i ne stizem da blogujem, a nije
moj obicaj da postavljam slike tek tako da bi objavila novi post.




Ovaj PDF je slobodan za koriscenje (klik na LINK

Ovaj PDF je slobodan za koriscenje (klik na LINK)



SHINGO SATO Transformational Reconstruction
Ne znam sta da kazem, ovo je umetnost koja zahteva umece,
strpljenje i vreme. Trudim se da imam bar dve stavke dok radim
na snitu ovakve suknje.


Trenutno sam u pokusaju dizajniranja e-patterna za ovakvu suknju,
mada ce moja biti polukrug ili pun krug, videcu.
Treba dobro uklopiti saru i, naravno, uraditi pravu dimenziju.
Dakle, umece, strpljenje i vreme.

Fascinirana sam ovim suknjama





Baj baj do sledeceg posta. Nadam se da cemo se jos videti u ovoj godini!

2 коментара:

  1. Nataša, stvaaarnoooo...
    di nalaziš ovakve fora stvari? ove suknje u fantastične!
    vidimo se na FB!! pozz

    ОдговориИзбриши
  2. te su suknje tako vesele, baš su fora:)
    i ona prva bluza mi se jako sviđa!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments