Странице

среда, децембар 31

SRECNA NOVA 2015



Drage moje! SRECNA VAM NOVA GODINA 2015!
Zelim vam sve sto i sebi zelim! Budite lepe, jos lepse, dobre i
jos bolje, budite zdrave, budite sigurne u sebe, radite na sebi,
volite druge i delite ljubav. Nije zanimljivo cuvati sve za sebe!
Puno pozdrava do sledece godine!
Vas crazy OUTBOX

Nisam planirala ovaj post, takoreci, nisam ni znala da cu stici da ga spremim.
Jurnjava oko posla, oko kupovine, spremanja kolaca... Ipak, posto su ovo
DIY novogodisnji pokloni, sada su zanimljivi, a ne posle doceka. Zapravo, sad je
pravi momenat. Dakle, divim se sebi jer sam za dan sasila 8 raznih torbica i
novcanika i to od pocetka do kraja. Obicno radim po fazama i skoro nikad ne
radim samo jednu stvar, sem ako hocu bas nekoj specijalnoj osobi da napravim i
pritom zurim. Uglavnom, isecem vise komada, profircam sve, pripremim sve delove
pa onda sledeci dan, ili drugom prilikom, radim dalje. Ovo je ipak bio poduhvat
koji je morao biti odmah gotov JER NOVOGODISNJI POKLONI su novogodisnji
pokloni, tu nema cekanja. I tako...




Obozavam ovaj ANIMAL materijal i vec sam od njega sila razne torbice. U kombinaciji sa mojom
ljubljenom folijom, sve ispada super! Lepi, slatki girly pokloncici.





Obozavam ovaj metalic materijal. Svakako sam planirala da sijem ove torbice
i novcanike za sebe i za prodaju, a i ovo je bila idealna prilika da uradim za pokloncice.
Mislim da ce se girls oduseviti.. I LOVE IT!





I jedan brzinski DIY DECOR. Dobila sam ove divne ramove koji su cekali
svoju priliku. Odstampala sam slike kolacica i palo mi je na pamet da ih uramim
i postavim kao novogodisnji dekor. Ne mora biti okacena, mozete je negde i
prisloniti, na neko zgodno mesto. Meni se jako dopalo, a i deci.




2 коментара:

  1. Hvala, Nataša, ostani i dalje tako vredna i kreativna, a i mi ćemo s tobom! ;*

    ОдговориИзбриши
  2. ti si legenda! toliko torbica odjednom, svaka ti čast i na umješnosti i na inspiraciji!
    sviđa mi se jako i uokvirene slike kolačića, jako orginalno i zanimljivo!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments